Sunday, November 2, 2008

Kenapa saya ada BELOG!

1. Saya ada belog kerana saya nk sekodeng dak dak opis punye Belog hahaha

2. Sebab saya nk tgk blog2 yg ada jual barang secara online.. saya dah addicted tgk brg2 secara online

3. Saje je try2

4. Satu hari nnt saya pon akan jual brg2 kat belog saya ni.. korang jgn lupa beli tau

5. Nak express kan my feeling? tgk laa.. sbb kalo saya tak puas ati ngan seseorg.. saya akan kutuk kaw2.. tak baik lak ngumpat2 kat belog..

6. Saya ada belog kerana suka ati aku la aku nkbuat blog weh!!

9 comments:

Putry Sue said...

wakakakakakaka...tak leh blah alasan last sekali...ko nak jual ape nanti wei? sabun asam jawa ke? ekekeke kidding!! ;p

lelah semu semata said...
This comment has been removed by the author.
Hanney Hanafiah said...

wahh ina ada belog dahhh...cayalahh

ciktii said...

hahahah..buleh lerrrr aku skodenkk membaca kot2 ada gusipp retissss...

Ztajonet said...

hehhehe mekasih kerana menyokong saya dah ada belog... meh meh jadikan saye sbg kawan.. heheh ramai2 pon takpe

Putry Sue said...

weii kak.. cepat wat entry baru...huahuahua

Hanney Hanafiah said...

kenape awak x update belog ni..ekeke

Putry Sue said...

ni yang aku marah ni wat blog tak update nih...grrrr!!

Qen said...

kakaka.. ko saiko la pompuan..